Delavnica: Kakšen je v Halozah potencial za oblikovanje skupne blagovne znamke za produkte iz suhih travišč?

Zavod RS za varstvo narave, ProVITAL d.o.o., PRJ Halo in KGZS Zavod Ptuj, organizirajo delavnico z naslovom Kakšen je v Halozah potencial za oblikovanje skupne blagovne znamke za produkte iz suhih travišč?

Vljudno vabljeni, da se nam pridružite na prvi skupni delavnici z vašimi predlogi in sugestijami kot kmetija, ki upravlja s suhimi zemljišči ali kot deležnik, ki bi potencialno sodeloval pri proizvodnih procesih (meso, mleko, sadje) ali vzpostavitvi prodajnih poti in upravljanju, promociji kolektivne blagovne znamke za območje Haloz.

V tej fazi je dr. Tanja Lešnik Štuhec (ProVITAL d.o.o.) na terenu izvedla vzorčna anketiranja pri naključno izbranih deležnikih na območju Haloz. Na prvi delavnici bomo predstavili trenutno stanje ter idejni koncept in usmeritve do vzpostavitve kolektivne blagovne znamke za produkte iz suhih travišč v Halozah. Z delavnicami bomo nadaljevali v mesecu januarju 2019 ter predvidoma s to aktivnostjo zaključili ob koncu leta 2019.

Delavnica poteka v sklopu izvajanja projekta LIFE TO GRASSLANDS (LIFE14 NAT/SI/000005) in je namenjena vsem deležnikom in zainteresiranim na območju Haloz.

Več informacij o delavnici v vabilu – delavnica in v sporočilu za javnost.

Rok prijave je do ponedeljka, 17. 12. 2018